ניקיון משרדים בפתח תקווה

ניקוי חלונות בפתח תקווה | דוד קלין

אין ספק שמשרד מסודר ונקי הרבה יותר נעים לעבוד בו והכבר הוכח שסביבה נקייה מגבירה את המוטיבציה ותורמת הרבה לרווחה של העובדים. ניקיון משרדים בפתח תקווה שמתבצע על ידי חברה איכותית יתרחש מבלי שתרגישו אותו או שיעיק עליכם – אז מה השירות הזה כולל בדרך כלל ומה אתם צריכים לדעת? 

פתח תקווה הידועה גם בשם "אם המושבות" היא עיר שממוקמת במחוז מרכז וגובלת בהוד השרון, רמת השרון מהצפון, תל אביב, גבעת שמואל ובני ברק במערב וכן במספר קיבוצים כמו עינת, סירקין, גבעת השלושה ונחשונים וגם רינתיה, מגשימים, בארות יצחק, כפר מעש מהדרום. פתח תקווה הינה אחת הערים המפותחות בישראל וניתן למצוא בה שפע של גורדי שחקים ובנייני משרדים – לא פלא שהצורך בשירותי ניקיון למשרדים עולה משנה לשנה. 

ניקיון

ניקיון משרדים בפתח תקווה – מה זה כולל? 

ניקיון משרדים לרוב כולל ניקיון ואחזקה כללית למשרד, זה כולל שירותים בסיסיים כמו טאטוא ושטיפת רצפה, ניקיון שירותים, ניקיון מטבחון, ריקון פחים וניקוי שולחנות. כמובן שיש שירותים נוספים שניתנים והם בהתאמה אישית מול חברת הניקיון. לדוגמה: ישנם משרדים שרוצים שחברת הניקיון תדאג פעם בשבוע לניקוי יסודי של המקרר, ניקוי חלונות, דלתות, או ניקוי ושאיבה לשטיח. ניקיונות אלה ייקבעו מראש וייעשו אחת למספר שבועות. 

ניקיון משרדים בפתח תקווה – כל כמה זמן? 

תדירות הניקיון משתנה ממשרד למשרד ובהתאם לצרכים ולהעדפה האישית של האדם שמנהל אותו. לרוב – משרדים נעזרים בשירותי ניקיון יסודי פעמיים בשבוע, משרדים גדולים יותר צריכים ניקיון יומיומי שכן ריבוי בעובדים ולקוחות יכול לעלות את הלכלוך והאבק. חשוב לציין שיש עוד גורמים שישפיעו על תדירות הניקיון בניהם כמה שעות וימים אתם נמצאים במשרד, צפיפות של המשרד ועוד. אם אתם לא יודעים כל כמה זמן לנקות מומלץ להתייעץ מול חברת הניקיון שמציעה לכם את השירותיה והיא תדאג להתאים עבורכם את התוכנית והחבילה המושלמת. כמובן שבהתחלה זה גם עניין של ניסוי וטעיה, ייתכן ותתחילו פעם בשבוע ואז תגבירו את התדירות או ההפך – עד מציאת הנוסחה המושלמת למשרד שתמיד מצוחצח ונעים 😊 

שירותי ניקיון מתקדמים של דוד קלין 

מחפשים חברת ניקיון אמינה ומקצועית בפתח תקווה? אתם במקום הנכון. אנו נגיע למשרד שלכם כדי להתרשם ולראות את התנאים במקום ובהתאם נתן לכם הצעת מחיר עבור חבילה משתלמת שעונה בדיוק לצרכים ולרצונות שלכם. 

חברת דוד קלין הינה חברת הניקיון המובילה בישראל עם למעלה מ20 שנות ניסיון! אנו מעמידים לשירותכם צוות מקצועי שיעניק לכם שירות יסודי, מהיר ואמין לאורך כל התהליך. 

אם אתם רוצים ליהנות מאיכות חיים גבוה ולספק לעובדים שלכם סביבת עבודה נעימה, נוחה עם רושם טוב ללקוחות שלכם – שירותי ניקיון משרדים במרכז הוא בדיוק בשבילכם!  הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים שכבר בחרו בדוד קלין ונהנו משירות חסר פשרות ותוצאות נוצצות! לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר השאירו את הפרטים שלכם ונציגנו ידאגו לחזור אליכם בהקדם או התקשרו אלינו.

שירותים מקצועיים נוספים של החברה

מעוניינים לשמוע עוד על ניקיון משרדים בפתח תקווה?
חייגו כעת:
פתיחת ההודעה
צריך עזרה?
היי, שמי דוד ואני כאן כדי לסייע לך בכל שאלה :)
במה אוכל לעזור?
Call Now Button