שירות אישי ומקצועי

אנו מאמינים כי שירות טוב, הוא המפתח להצלחה ולכן נתנו דגש מיוחד על שיפור איכות השירות בכל עת!

כלים וציוד מתקדם

אנו לא מתפשרים על האיכות העבודה, וכשכך אנו נגיע עם הציוד המתאים והטוב ביותר כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר!

זמינות מיידית

צוות ניקוי חלונות בגובה של דוד קלין זמין לשירותיכם בזמן הקצר ביותר ללא המתנות ארוכות ומיותרות.

מעוניינים בפרטים מלאים?
צרו קשר כעת

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית בדיוק למה שאתם צריכים

או השאירו פרטים:
אודות דוד קלין

מקצוענים עם תעודות

ניסיון של מעל עשור אפשר לנו לרכוש ידע מקצועי רב, ללמוד טכניקות ניקיון יעילות ולהתוודע באופן מעמיק אל ציוד ניקיון מתקדם ואל חומרים חדשניים. נכסים יקרי ערך אלו שצברנו במהלך פעילותנו מאפשרים לנו להתאים עבורכם את הפתרונות הטובים ביותר לצרכיך ולספק לכם ניקוי חלונות בגובה בסטנדרטים שטרם יצא לכם לחוות.

עבודה מקצועית

אנו נגיע אליכם בהקדם האפשרי ונשאיר אחרינו בית נקי וחלונות מבריקים ומצוחצחים!

שירות מכל הלב

עבודה טובה מתחילה קודם כל עם חיוך 🙂 אנו נשלח צוות אדיב ומסור היודע להעניק שירות מכל הלב!

מחירים משתלמים

והכל במחירים משתלמים ובהנחות מיוחדות לכלל לקוחותינו הנהנים ממבצעים והטבות בכל תקופה!

דוד קלין משמחים ילדים בשניידר
0 +
לקוחות מרוצים
% 0
עבודה מהלב
0 +
חלונות נקיים
0 +
מצטרפים חדשים
השירותים שלנו

שירותי ניקוי מתקדמים של דוד קלין

ניקוי חלונות

שירותי ניקוי חלונות לבתים פרטיים ולעסקים בשירות אישי, אדיב ומהיר של צוות הניקיון דוד קלין

עבודות איטום בגובה

עבודות איטום בגובה ע"י צוות מקצועי ומנוסה המתמחה במתן כל הפתרונות לאיטום בגובה.

שיפוצים בגובה

החלפת צנרת, תיקון נזילות, צביעה, טיח, עבודות תיקון ועוד מגוון עבודות שיפוצים בגובה.

תיקונים בסנפלינג

עבודות תיקון בסנפלינג מקצועי, עם צוות מקצועי ומנוסה לכל סוגי העבודות במקצועיות ואחריות.

דוד קלין משמחים ילדים בשניידר
המלצות חמות

מה אומרים עלינו הלקוחות

שאלות נפוצות ותשובות מהירות

הכל על ניקוי חלונות בגובה

ניקוי חלונות בגובה יתבצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע מיומנים. כך, ניתן יהיה להבטיח ביצוע עבודה איכותית וללא סכנות. כמו כן, את עבודת ניקוי החלונות בגובה ניתן לבצע באמצעות מספר פעולות עיקריות: החל מאוסמוזה הפוכה ועד שימוש בסנפלינג – התוצאה תהיה מבריקה. גרים בקומה גבוהה בבניין דירות? עובדים במבנה משרדים גבוה? כדי שחלונות הבניינים יהיו מצוחצחים, אתם מוזמנים לפנות אל דוד קלין. חברה זו מתמחה במגוון עבודות ניקוי למגזר הפרטי והעסקי. כלומר, לצד ניקוי מקצועי של חלונות, צוות העובדים מבצע עבודות פוליש וקס לרצפות.

כל עסק או מבנה מגורים מעוניינים ליצור חזות אסתטית ונקייה; חזות נעימה ואסתטית שתקבל בברכה את העובדים, הדיירים והאורחים. לאור כל זאת, רצוי לקרוא לחברה מקצועית אשר תנקה את החלונות היטב. עם זאת, כאשר מדובר במבנים גבוהים, חשוב להבין דבר עיקרי: עבודה בגובה דורשת מיומנות רבה. חלק ממיומנות זו כוללת, למשל, היכרות עם המושגים הבאים:

אוסמוזה הפוכה – לאורך תהליך האוסמוזה ההפוכה, ריכוז המלחים הגבוהים במים הולך ויורד. התוצאה הסופית הינה מים מטוהרים. אחד השימושים הנפוצים ביותר באוסמוזה ההפוכה הוא לצורך ניקוי חלונות בקומות גבוהות. כלומר, על ידי שימוש במוטות מיוחדים היכולים להגיע לגובה רב, ניתן לייצר מים נקיים באמצעותם העובדים ינקו כראוי את חלונות המבנה.
סנפלינג – כדי להגיע לקומה הרלוונטית בבניין ביעילות ובבטיחות רבה, מומלץ להשתמש בציוד סנפלינג. מדובר, למעשה, בכיסא עליו העובד יושב תוך חיבור מאובטח ביותר למבנה עצמו. במקביל, חשוב לא פחות לוודא כי החבל אליו מחוברים העובד והכיסא שלו יציב ומאובטח גם כן.
לספק תוצאות מרשימות עם ניקוי חלונות בגובה
ישנן שיטות שונות לנקות חלונות; שיטות המותאמות לגובה החלונות לצד היבטים אחרים. כדי שעבודה זו תתבצע על הצד הטוב ביותר, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת דוד קלין. חברה זו מעסיקה אנשי מקצוע מנוסים ואמינים שיבצעו עבודה איכותית. כמו כן, הם יעניקו יחס אישי ומכבד לכל לקוח.

עבודת ניקוי חלונות בגובה דורשת מיומנות רבה. כיום, יותר ויותר עסקים ואנשים פרטיים מכירים בחשיבות החזות החיצונית של הבניינים. כלומר, לאור העובדה שאין ניסיון שני לרושם ראשוני, ביצוע עבודות ניקוי מקיפות, איכותיות ומוקפדות הינן חשובות ביותר. השלב הראשון לעבר חזות נקייה ומרשימה של המבנה עוברת בניקוי חלונות מוקפד. אם גם אתם מתעניינים במשימה זו, כל שעליכם לעשות הוא להרים טלפון לחברת דוד קלין ולבקש את שירותיה המרשימים. חברה זו, הפועלת למעלה מעשור, מבצעת סוגים שונים של עבודות ניקוי למגזר העסקי והפרטי. וזאת, תוך הקפדה מלאה על הנהלים והביטוחים המתאימים.

כאמור, כדי ליצור רושם ראשוני חיובי אנחנו מקבלים ניסיון אחד בלבד. לשם יצירת רושם טוב, אנו נפעל בהתאם לפרמטרים שונים כאשר אחד המשמעותיים ביותר הינו שדרוג חזות המבנה בו אנו עובדים או גרים. למה הכוונה? כדי שהאורחים שלנו יתרשמו לטובה מבניין זה רצוי לוודא, בין היתר, כי הוא נקי. חלק מעבודת הניקיון כוללת את הברקת החלונות בכל קומה וקומה.

עבודה מקצועית מכל הלב

ניקוי חלונות מקצועי ומקיף יעניק לבית שלכם את הניצוץ. כל אחד ואחת מאתנו מעוניינים לחיות בסביבה נקייה; סביבה בה נוכל לנהל את שגרת יומנו ברמה הגבוהה ביותר. במקביל לכך, חשוב לא פחות להשקיע בחזות הבית בכלל ובחלונות בפרט. כך, נוכל להביט החוצה אל הנוף המרהיב – ללא בעיה. מעוניינים לקבל שירותי ניקוי מקצועי לחלונות ביתכם? צרו קשר עוד היום עם חברת דוד קלין. חברה זו מתמחה בעבודות ניקוי חלונות בבנייני מגורים. כמו כן, צוות עובדי החברה מבצעים עבודות ניקוי נוספות; עבודות כדוגמת ניקוי חדרי מדרגות, ניקוי בתים שעברו שיפוץ ועוד. נשמח לעמוד לרשותכם.

איכות חיינו נמדדת על פי פרמטרים שונים: החל ממגורים בדירה יוקרתית, הקמת משפחה ועד רכישת מקצוע יציב – היבטים אלו ועוד יסייעו לנו לייצר שגרת יום-יום ברמה גבוהה ומספקת. בנוסף לכל זאת, חשוב לקחת בחשבון גם את ההיגיינה ושמירה על ניקיון הבית. לצד ניקיון שוטף של חדרי הבית וגרמי המדרגות, מומלץ להשקיע גם בניקוי של החלונות. כך, ניתן יהיה להביט החוצה אל המרחב וליהנות מכל רגע.

חשוב לציין כי את עבודת ניקוי החלונות יש להפקיד בידיהם של אנשי מקצוע מיומנים. כך, התוצאה תהיה מספקת ומדויקת. כמו כן, בבואכם ליצור קשר עם מומחים אלו, יהיה עליכם לציין מספר דגשים עיקריים. ראשית כל, מומלץ לציין באיזו קומה אתם גרים. האם אתם גרים בבית פרטי או בבניין מגורים? לגובה הדירה תהיה השפעה על נהלי בטיחות העבודה.

כמו כן, במידה ואתם גרים בקומה גבוהה בבניין דירות, צוות בעלי המקצוע ישתמשו בציוד המתאים לעבודה בגובה. בין אם הם יסתייעו בסנפלינג או בציוד אחר, יהיה עליהם להיערך לכך מראש.

לצד עבודה בגובה ושמירה על נהלי הבטיחות השונים, על אנשי המקצוע להשתמש שיטות הניקוי המומלצות ביותר תוך הברקת החלונות, התריסים, המסילות ועוד. עבודות ניקוי אלו יבצעו צוות העובדים של דוד קלין. חברה זו, העוסקת בתחום זה למעלה מעשור, מעסיקה צוות עובדים מקצועי ומיומן. כמו כן, כל עבודה שאנו מבצעים מנוהלת על ידי מנהל החברה המפקח ומשגיח על כל שלב של המשימה.

מה משפיע על ניקוי חלונות מחיר? יש לכך פרמטרים רבים. ככל שחולפות השנים, כך אנו מבינים יותר ויותר את חשיבותו של הניקיון בסביבת המגורים והעבודה שלנו. החל מתחזוקת הגינה, הרחקת היונים מהמרפסות ועד ניקוי חדרי המדרגות – לכל אלו ישנה השפעה על התחושה של הדיירים ושל העובדים בבואם להיכנס לנכס. משימה חשובה לא פחות ואף יותר היא משימת ניקוי החלונות. בין אם מדובר בנכס פרטי ונמוך או שמא מדובר בבניין משרדים גבוה, יש לפנות אל חברת דוד קלין ולבקש את סיועה המקצועי והאמין. חברה זו, העוסקת בתחום הניקוי והאחזקה למעלה מ-10 שנים, מעסיקה צוות מומחים אשר ידאגו להבריק כל שטח במבנה.

הפרמטרים המשפיעים על מחירי הניקוי

רבים מאתנו מתחנכים על ערכים שונים: החל משאיפה למצוינות ועד ערכי הדדיות ועזרה לזולת – ישנן דרכים שונות להביע את עצמנו בסביבה בה אנו חיים ומתנהלים. לצד כל אלו, ישנו ערך עליו כולנו צריכים לשמור: הניקיון ושמירה על סביבת המחייה שלנו ללא רבב. כך, איכות חיינו תשתפר פלאים ונצליח להיות נחמדים בהרבה אחד כלפי השני.

חשיבות הניקיון באה לידי ביטוי במגוון דרכים: החל מניקוי החלונות, ניקוי מבנים לאחר שעברו שיפוץ ועוד. בהתאם לכך, חשוב ביותר להעביר משימות ניקוי ותחזוקה אלו אל בעלי מקצוע מנוסים; מומחים המחזיקים ברקע ובהכשרה הרלוונטיים.

לאורך שיחת הייעוץ עם מומחים אלו, יהיה עליכם לדון במספר דגשים חשובים הנוגעים אל עבודת הניקוי. כמו מה למשל? ראשית כל, יש לציין את אופן פתיחת החלון והאם הוא מחולק לשני חלקים ויותר. כמו כן, יש לציין את גובה הבניין ואת כמות החלונות הזקוקים לניקוי. בנוסף, חשוב להסביר האם המבנה עבר שיפוץ או לא. לאלמנטים אלו ועוד תהיה בהמשך השפעה על המחיר שתשלמו עבור עבודת הניקוי.

תוצאה מבריקה – במחיר אטרקטיבי

ניקוי חלונות מקצועי ישפיע ללא ספק על חזות המבנה. בהתאם לכך, אם אתם מחפשים אחר מנקה מומחה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת דוד קלין. חברה זו מתמחה בעבודות ניקוי ואחזקה – במחירים אטרקטיביים.

תפקידו של מנקה חלונות הוא משמעותי ביותר. החל משימוש בציוד המתקדם ביותר, שימוש בחומרי גלם איכותיים ועד עבודה בגובה – כדי שחלונות הבניין שלכם יבריקו, רצוי לפנות אל בעל המקצוע המנוסה והמיומן ביותר. עובדים בבניין משרדים גבוה? בניין הדירות שלכם זקוק לניקוי חלונות דחוף? אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת דוד קלין. חברה זו מתמחה בעבודות ניקוי חלונות בגובה. כמו כן, אנו נבצע עבודות אלו בטכניקות המתקדמות ביותר באמצעות סנפלינג או במות הרמה.

כיצד יוצרים סביבת מחיה איכותית? יש לכך דגשים שונים; פרמטרים הכוללים, בין היתר, שמירה על הניקיון ככל הניתן. לצד ניקוי הרצפות והחדרים השונים, חשוב להקפיד על ניקוי מקצועי של חלונות המבנה. החל מהזכוכית, המסילות ועד התריסים – כדי שתוכלו להביט רחוק לעבר האופק, רצוי לפנות אל מנקה חלונות מנוסה. רק כך תוכלו לקבל את התוצאה הרצויה.

בבואכם ליצור קשר עם בעל מקצוע זה, חשוב ביותר לוודא כי הוא אכן מחזיק בניסיון ובהכשרה הדרושים למשימה. כמו כן, רצוי לפרט בפניו האם מדובר בניקוי חלונות של בית פרטי ונמוך או שמא מדובר בבניין מגורים בעל קומות רבות. בהתאם לאופי המשימה, כך ניתן יהיה להתכונן כראוי.

גרים בבניין גבוה ומעוניינים שינקו את החלונות? בפני בעל המקצוע עומדות מספר אפשרויות בזכותן הוא יוכל לבצע את המשימה כהלכה. החל משימוש בבמת הרמה עוד סנפלינג, ציוד זה יסייע לו רבות. במקביל לכך, יש לוודא כי הוא אכן פועל בהתאם לנהלים השונים המתייחסים לעבודה בגובה. כמו כן, על מנקה החלונות להשתמש בחומרי ניקוי איכותיים וידידותיים לסביבה.

מחפשים אחר מנקה חלונות מקצועי? בין אם מדובר בבניין דירות, בתים פרטיים או משרדים, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל דוד קלין. חברה זו מחזיקה בניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום הניקיון. כמו כן, צוות עובדי החברה מבצע עבודות תחזוקה של מבנים ושל גינות.

מה ההבדל בין ניקוי חלונות בגובה בבנייני משרדים לבין ניקוי חלונות בבתים פרטיים? באיזה חומרים משתמשים כדי לנקות חלונות? האם ניקוי חלונות במשרדים נחשב להוצאה מוכרת? הנה כל הפרטים שיחסכו לך זמן, כסף ומאמץ.

חלון הראווה של בתי עסק קובע כמה לקוחות יהיו להם. העיקרון הזה תקף גם בחנויות שנמצאות ברחוב, במרכזי קניות ובמתמחי מסחר וגם במשרדים עסקיים של בניינים גבוהים. כתוצאה מכך, השאלה המתבקשת היא כיצד מנקים את החלונות ומה אפשר לעשות כדי לשמור עליהם מבריקים. מצד שני, אין סיבה לדאגה – בעיקר כשהמומחים של דוד קלין בסביבה.

אנחנו כאן כדי לתת את השירות הטוב ביותר!

דוד קלין מתמחה בניקוי חלונות ובמגוון שירותים למגזר העסקי. אנו נדאג שהחלון שלך ייראה מזמין, נקי ומבריק ונעשה הכל על מנת לשמור על התוצאה לאורך זמן. מבחינתך, השלב היחיד שמפריד בינך לבין חלון נקי הוא יצירת קשר עם נציגינו.

ניקוי חלונות עבור בעלי עסקים ובנייני משרדים צריך להתבצע לאחר תיאום לוח הזמנים. בניגוד לבית פרטי שבו יש גמישות מסוימת בשאלה באיזה שעות מנקים את החלון, למשרדים ובעלי עסקים אין פריבילגיה כזו: עיכוב בשירותי הניקיון פוגע בבתי עסק, מפחית את התפוקה של העובדים ואף עלול להרחיק לקוחות.

מלבד לוח הזמנים, ההבדל בין ניקוי חלונות בעסקים לבין ניקוי חלונות בבתים פרטיים קשור לסוג החומרים שבהם משתמשים. אם למשל מדובר בעסק שנמצא בקומה גבוהה של בניין משרדים, השיטה הטובה ביותר תהיה אוסמוזה הפוכה. בשיטה הזו שומרים על חלונות גבוהים נקיים ללא שימוש במנופים ומשתמשים במוטות קרבון כדי להימנע מהתלות בפיגומים, סנפלינג ופתרונות הרמה.

משתלם לבצע ניקוי חלונות בגובה של העסק

בשורה התחתונה, ניקוי חלונות נחשב להוצאה מוכרת כי הוא תורם ליכולת של העסק לייצר לעצמו רווחים. זו הוכחה נוספת לחשיבות של שירותי ניקיון מקצועיים ולמשמעות שלהם עבור העסק.

אם גם לך יש חלונות במשרד, נציגי דוד קלין ישמחו לקבל את הפרטים שלך ולתאם עבורך שירותי ניקוי חלונות למגזר העסקי עם עד 30% הנחה!

באיזה בנייני משרדים נדרשים שירותי חלונות תקופתיים? כיצד מצמצמים חלונות נקיים את עלויות תחזוקת המשרד? ומה עושים כדי לשמור על חלונות נקיים לאורך זמן? אם גם לך יש שאלות דומות, הגעת למקום הנכון: המומחים של דוד קלין מחכים לך עם התשובות ועם פרטים על מבצע שיחסוך לך הוצאות.

פותחים חלון למשרד נקי יותר

חלונות הם חלק בלתי נפרד מהעיצוב האדריכלי של בנייני משרדים. מלבד ההיבט האסתטי של שילוב חלונות בבנייני משרדים מודרניים, יש להם גם משמעות תפעולית. בעזרת חלונות גדולים וגבוהים אפשר לדאוג לחדירת אור טבעי לחלל הפנים, לחסוך בהוצאות חימום ואפילו להגביר את המוטיבציה של העובדים להגיע למשרד.

הבעיה היא שחלונות גבוהים בבנייני משרדים נוטים לצבור לכלוך ופיח. אם לא רוצים להגיע למצב של חלונות מזוהמים שפוגעים במוניטין של העסק, מה שצריך לעשות הוא לפנות למומחים של דוד קלין.

דוד קלין מתמחה בניקוי חלונות בשיטת האוסמוזה ההפוכה ולכן מציעה שירות שיהיה משתלם מאוד גם עבורך. נוסף על כך, מהירי החלטה מרוויחים אצלנו עד 30% הנחה על המנוי השנתי. רוצה חלון נקי ומשרד שנעים להיכנס אליו? הגעת למקום הנכון.

חלונות מבריקים למשרד – רעיון מבריק

החשיבות של חלונות נקיים לצמצום הוצאות אנרגיה וצריכת חשמל מעודדת שימוש בפתרונות חדשניים. בין היתר, משתמשים כיום בשיטה של אוסמוזה הפוכה כדי לשמור על חלונות נקיים לאורך זמן. במקום להרים מנוף או להוריד עובדי ניקיון בסנפלינג מסוכן, אפשר פשוט להשתמש במוטות קרבון מיוחדים.

מוטות הקרבון שבהם משתמשים כדי לבצע ניקוי חלונות במשרדים מגיעים לגובה של עד 20 מטר. כמו כן, השימוש במוטות לא דורש הקמת פיגומים או פתרונות הרמה ולכן הוא יעיל ונוח. מבחינת חברות אחזקה ובעלי עסקים בבנייני משרדים גבוהים, השיטה של אוסמוזה הפוכה היא דרך מעולה לנקות את החלון בלי ששגרת העבודה תיפגע.

חד פעמי או מנוי משתלם? חלונות מנקים עם המומחים

צרו קשר כעת

דרכי התקשרות מהירים עם דוד קלין

פתיחת ההודעה
צריך עזרה?
היי, שמי דוד ואני כאן כדי לסייע לך בכל שאלה :)
במה אוכל לעזור?
Call Now Button